Spletna trgovina usmerjena h konverzijam

Izdelava  spletnih trgovin ni namenjena le direktni prodaji vaših izdelkov ali storitev, temveč tudi optimizaciji celotne uporabniške izkušnje – od predstavitve izdelkov, grafične podobe, brezhibnega delovanja ter nakupnega procesa. Tukaj gre za ustvarjanje dolgoročnih odnosov s kupci in ravno zato je pomembno, da je prva – in vsaka nadaljna izkušnja obiskovalca spletne trgovine pozitivna. Samo tako zgradimo zaupanje in si gradimo bazo zvestih kupcev.

Prilagojena platforma

Glede na vaše želje, finančne okvirje in tip trgovine bomo izbrali najbolj optimalno platformo za vas (WooCommerce, Shopify, Magento in druge).

“Po ocenah naj bi se do leta 2040 kar 95% vseh nakupov izvedlo online oziroma na spletu.”

“Po ocenah naj bi se do leta 2040 kar 95% vseh nakupov izvedlo online oziroma na spletu.”

Analiza in uporabniška izkušnja

Najprej moramo spoznati vas – podjetje, izdelke, vašo energijo in ekipo. Temu sledi analiza trga – konkurentov, nato pa na podlagi vaših ciljev oblikujemo »akcijski načrt«. Ta vključuje pripravo celostne podobe, ključnih besed, nakupnih person (personaliozacija) ter nakupnega procesa skupaj z vtičniki, t.i. call-to-action elementi ter usmerjevalniki kupcev. Pomemben element je izoblikovanje nakupne poti stranke na podlagi katere kasneje lažje ustvarjamo želene konverzije.

Elementi UX/UI (User experience & User Interface design)

V tem delu se posvetimo vprašanjem kot so: kdo so vaše stranke? Kakšne želje ima povprečni kupec? Kako mu olajšati pot do nakupa in ga spodbuditi k določenim korakom? Kako ob tem ravnati v skladu z vašimi cilji? Kako narediti »user flow« čimbolj učinkovit?

Analiza in uporabniška izkušnja

Najprej moramo spoznati vas – podjetje, izdelke, vašo energijo in ekipo. Temu sledi analiza trga – konkurentov, nato pa na podlagi vaših ciljev oblikujemo »akcijski načrt«. Ta vključuje pripravo celostne podobe, ključnih besed, nakupnih person (personaliozacija) ter nakupnega procesa skupaj z vtičniki, t.i. call-to-action elementi ter usmerjevalniki kupcev. Pomemben element je izoblikovanje nakupne poti stranke na podlagi katere kasneje lažje ustvarjamo želene konverzije.

Elementi UX/UI (User experience & User Interface design)

V tem delu se posvetimo vprašanjem kot so: kdo so vaše stranke? Kakšne želje ima povprečni kupec? Kako mu olajšati pot do nakupa in ga spodbuditi k določenim korakom? Kako ob tem ravnati v skladu z vašimi cilji? Kako narediti »user flow« čimbolj učinkovit?

Ustvarimo skupaj nekaj izjemnega.

Izdelava in razvoj

Zdaj pa akcija! Naši programerji postavijo spletno trgovino tako, da omogoča avtomatizacijo procesov s katerimi lahko pridobite ogromno časa (in prihranite veliko živcev ). Hkrati po potrebi poskrbimo za integracijo z zunanjimi sistemi kot npr. CRM, računovodske platforme ipd).

Vzdrževanje

Po uspešno zagnani spletni trgovini, ko le-ta ugleda luč sveta, sledi vzdrževanje s katerim poskrbimo, da stvari tudi v prihodnje tečejo gladko in brez težav.

Izdelava in razvoj

Zdaj pa akcija! Naši programerji postavijo spletno trgovino tako, da omogoča avtomatizacijo procesov s katerimi lahko pridobite ogromno časa (in prihranite veliko živcev ). Hkrati po potrebi poskrbimo za integracijo z zunanjimi sistemi kot npr. CRM, računovodske platforme ipd).

Vzdrževanje

Po uspešno zagnani spletni trgovini, ko le-ta ugleda luč sveta, sledi vzdrževanje s katerim poskrbimo, da stvari tudi v prihodnje tečejo gladko in brez težav.

“T.i. »exit-popups« so pomagali ohraniti kar 53% odhajajočih strank spletne trgovine.”

“T.i. »exit-popups« so pomagali ohraniti kar 53% odhajajočih strank spletne trgovine.”

Pišite nam






    Astoria agencija d.o.o.,
    Koroška cesta 62B,
    3320 Velenje
    Telefon: 059 072 825
    E-pošta: info@astoria-agencija.si

    Spremljate nas lahko tudi na družbenih omrežjih.