“54% kupcev opravi nakup po tem, ko so določen izdelek/storitev videli na Instagramu.”
Družbena omrežja Facebook, Instagram in LinkedIN
Družbena omrežja so zagotovo eno od močnejših marketinških orožij, kjer s pravim pristopom (z)gradite uspešen odnos z obstoječimi in potencialnimi strankami. Posledično s tem pospešimo spletno prodajo izdelkov/storitev, aktiviramo in gradimo bazo potencialnih kupcev in gradite vašo blagovno znamko.


Upravljanje družbenih omrežij
Veliko ljudi si na začetku misli, da upravljanje družbenih omrežij ne zahteva veliko truda oziroma predvsem časa. In da bodo »sproti kaj sami objavili«. Tipična napaka tistih, ki se s tem še niso ukvarjali. Kmalu spoznate, da to ne prinaša nobenih oprijemljivih rezultatov in se znajdete v začaranem krogu.
Mi vam pomagamo:
– zgraditi močno podobo na družbenih omrežjih,
– hkrati pripravimo strategijo tako oglaševanja kot tudi
– strategijo objavljanja,
– poskrbimo za grafične elemente in
– določiti segmentacijo trga.
Seveda k temu dodamo tudi analitiko, ki nam pove, kakšne vsebine so uporabnikom najbolj všeč in kaj najbolj deluje.
Upravljanje družbenih omrežij
Veliko ljudi si na začetku misli, da upravljanje družbenih omrežij ne zahteva veliko truda oziroma predvsem časa. In da bodo »sproti kaj sami objavili«. Tipična napaka tistih, ki se s tem še niso ukvarjali. Kmalu spoznate, da to ne prinaša nobenih oprijemljivih rezultatov in se znajdete v začaranem krogu.
Mi vam pomagamo:
– zgraditi močno podobo na družbenih omrežjih,
– hkrati pripravimo strategijo tako oglaševanja kot tudi
– strategijo objavljanja,
– poskrbimo za grafične elemente in
– določiti segmentacijo trga.
Seveda k temu dodamo tudi analitiko, ki nam pove, kakšne vsebine so uporabnikom najbolj všeč in kaj najbolj deluje.

Kako vse skupaj poteka?
Najprej spoznamo vaše podjetje in izdelke, nato pa pregledamo konkurenco na družbenih omrežjih ter naredimo analizo trga. Po tem predlagamo platformo, ki se nam zdi najbolj primerna za vaš tip podjetja/izdelkov/storitev/ciljnih kupcev (Facebook, Instagram, LinkedIN).
Na podlagi tega sestavimo strategijo, v katero spada določitev ciljnih segmentov, splošnih ciljev, konkretnih KPI, oblikovanje časovnice in tipov objav, vsebinski okvir objav, primeri grafik ter ostalega materiala.
Nato se lotimo oglaševanja – pripravimo vsebinsko zasnovo kampanje, nato določimo konkretne cilje vsake kampanje ter segmente, časovni razpored, konverzije ter oblikujemo oglase. Po končani posamezni kampanji ali v nekem časovnem obdobju (po dogovoru) sledi priprava poročila. Po določenem obdobju (navadno vsaj po 30-45 dneh) sledijo predlogi za optimizacijo in izboljšave na podlagi rezultatov pretekle kampanje.

“Približno 995 fotografij je naloženih na Instagram vsako sekundo.”
Pišite nam
Astoria agencija d.o.o.,
Koroška cesta 62B,
3320 Velenje
Telefon: 059 072 825
E-pošta: info@astoria-agencija.si