Oglaševanje

Facebook oglaševanje in oglaševanje na družbenih omrežjih:

Za Facebook oglaševanje velja, da z danim budgetom lahko dosežeš zelo veliko ljudi in dobre rezultate v primerjavi z oglaševanjem na drugih platformah oziroma z drugimi orodji. Zasluga gre tudi dejstvu, da ima Facebook največ uporabnikov med vsemi. In v Sloveniji Facebook uporablja kar 900.000 uporabnikov (Statista, 2020). Velika prednost oglaševanja na družbenih omrežjih je možnost uporabe targetiranega občinstva. Tako lahko točno določimo koga želimo doseči in komu naj se prikazujejo oglasi, ki smo jih ustvarili.

Napredno Facebook oglaševanje kot pospeševanje prodaje

Med mnogimi tipi oglasov, ki jih ponuja Facebook je tudi posebna skupina vrste oglaševanje in sicer remarketing, s pomočjo katerega povečamo prodajo. Pred tem je bistveno, da se določijo osnovne metrike po katerih se ravnamo. Da se izognemo napaki, ki jo počne še vedno kar veliko oglaševalcev – osredotočanje samo na všečke, komentarje in delitve – najprej pripravimo t.i. KPI metrike za Facebook oglase, sestavimo strategijo oglaševanja in nato prilagodimo oglase. Po tem, ko so oglasi enkrat aktivni pa je nujno spremljanje ter prilagajanje le-teh glede na rezultate. Torej tukaj ne gre za »naredi in pozabi« princip ampak stalno optimizacijo.

Facebook oglaševanje in oglaševanje na družbenih omrežjih:

Za Facebook velja, da z danim budgetom lahko dosežeš zelo veliko ljudi in dobre rezultate v primerjavi z oglaševanjem na drugih platformah oziroma z drugimi orodji. Zasluga gre tudi dejstvu, da ima Facebook največ uporabnikov med vsemi. In v Sloveniji Facebook uporablja kar 900.000 uporabnikov (Statista, 2020). Velika prednost oglaševanja na družbenih omrežjih je možnost uporabe targetiranega občinstva. Tako lahko točno določimo koga želimo doseči in komu naj se prikazujejo oglasi, ki smo jih ustvarili.

Napredno Facebook oglaševanje kot pospeševanje prodaje

Med mnogimi tipi oglasov, ki jih ponuja Facebook je tudi posebna skupina vrste oglaševanje in sicer remarketing, s pomočjo katerega povečamo prodajo. Pred tem je bistveno, da se določijo osnovne metrike po katerih se ravnamo. Da se izognemo napaki, ki jo počne še vedno kar veliko oglaševalcev osredotočanje samo na všečke, komentarje in delitve najprej pripravimo t.i. KPI metrike za Facebook oglase, sestavimo strategijo oglaševanja in nato prilagodimo oglase. Po tem, ko so oglasi enkrat aktivni pa je nujno spremljanje ter prilagajanje le-teh glede na rezultate. Torej tukaj ne gre za »naredi in pozabi« princim ampak stalno optimizacijo.

fb-oglaševanje
Google analitika in oglaševanje

Google oglaševanje:

Za Google oglaševanje je značilno, da nagovarja uporabnike v trenutkih, ko
nekaj iščejo ali brskajo po spletu. V glavnem se Google oglaševanje deli na dve
skupini – Google Display in Google Search. Enostavno povedano, Google Search oglasi so oglasi, ki omogočajo oglaševanje s točno vnaprej določenimi ključnimi besedami, po katerih uporabnik išče vašo storitev. Rezultati se prikažejo v Google iskalniku, gre pa za zelo učinkovit način oglaševanja saj načeloma nagovarja uporabnika, ki je že v knčnih fazah nakupnega procesa oziroma že precej odločen o svojem nakupu. Po drugi strani pa Google Display oglasi omogočajo, da dosežete uporabnik, ki morda še niso iskali po ključnih besedah, ki ste jih zakupili vi ampak spadajo v točno določeno t.i. target skupino. S tem se poveča bazen vaših potencialnih uporabnikv, dviguje prepoznavnost blagovne znamke in širi beseda o vaših izdelih. Oglaševanje z uporabo Google Ads v končni fazi pomeni tudi to, da se bo vaša spletna stran pojavljala višje med rezultati na Googlu.

Učinkovito Google Ads oglaševanje

Platforma Google Ads ponuja številne tipe kampanj. Glede na vaše želje in cilje
izberemo najbolj optimalni tip kampanje s pravimi cilji. Poleg že zgoraj
omenjenih kampanj v Google Search in Google Display omrežju, naj omenimo
še možnost oglaševanja na YouTube omrežju, Gmailu (s pasicami) ter
Googlovih partnerskih straneh. V kampanje po potrebi vključimo tudi t.i. remarketing kampanje s katerimi dosežemo uporabnike, ki so npr. že obiskali vašo spletno trgovino a niso končali nakupnega procesa. S tako prilagojenimi oglasi jih povabimo nazaj, običajno s kakšno akcijo, novim izdelkom ali popustom. Vsa orodja lahko dajo odlične rezultate a pozor – le, če se oglaševanja lotimo na pravilen način, z dobro strategijo in ga prilagajamo glede na faze procesa odločanja potrošnikov.

Google oglaševanje:

Za Google oglaševanje je značilno, da nagovarja uporabnike v trenutkih, ko nekaj iščejo ali brskajo po spletu. V glavnem se Google oglaševanje deli na dve skupini – Google Display in Google Search. Enostavno povedano, Google Search oglasi so oglasi, ki omogočajo oglaševanje s točno vnaprej določenimi ključnimi besedami, po katerih uporabnik išče vašo storitev. Rezultati se prikažejo v Google iskalniku, gre pa za zelo učinkovit način oglaševanja saj načeloma nagovarja uporabnika, ki je že v knčnih fazah nakupnega procesa oziroma že precej odločen o svojem nakupu. Po drugi strani pa Google Display oglasi omogočajo, da dosežete uporabnik, ki morda še niso iskali po ključnih besedah, ki ste jih zakupili vi ampak spadajo v točno določeno t.i. target skupino. S tem se poveča bazen vaših potencialnih uporabnikv, dviguje prepoznavnost blagovne znamke in širi beseda o vaših izdelih. Oglaševanje z uporabo Google Ads v končni fazi pomeni tudi to, da se bo vaša spletna stran pojavljala višje med rezultati na Googlu.

Učinkovito Google Ads oglaševanje

Platforma Google Ads ponuja številne tipe kampanj. Glede na vaše želje in cilje izberemo najbolj optimalni tip kampanje s pravimi cilji. Poleg že zgoraj omenjenih kampanj v Google Search in Google Display omrežju, naj omenimo še možnost oglaševanja na YouTube omrežju, Gmailu (s pasicami) ter Googlovih partnerskih straneh. V kampanje po potrebi vključimo tudi t.i. remarketing kampanje s katerimi dosežemo uporabnike, ki so npr. že obiskali vašo spletno trgovino a niso končali nakupnega procesa. S tako prilagojenimi oglasi jih povabimo nazaj, običajno s kakšno akcijo, novim izdelkom ali popustom. Vsa orodja lahko dajo odlične rezultate a pozor – le, če se oglaševanja lotimo na pravilen način, z dobro strategijo in ga prilagajamo glede na faze procesa odločanja potrošnikov.

Google analitika in oglaševanje

Ustvarimo skupaj nekaj izjemnega.

Analitika

Google analitika

Google analitika omogoča, da spremljate kaj se z vašo spletno stranjo dogaja,
kako se ob obisku obnašajo potencialni kupci, katere vsebine so jim najbolj
zanimive, iz katerih kanalov dobite največ obiskovalcev, razdelitev po časovnih
obdobjih, optimizacijo spletne strani in kampanj v največji meri.
S tako pridobljenimi podatki lahko spletno stran sproti optimiziramo in
prilagajamo tako, da uporabnikom najbolj ustreza. Hkrati vidimo kateri koraki
delujejo, kaj pospešuje nakupne odločitve in s tem povečamo prodajo podjetja.
Ker stvari nikoli niso tako dobre, da se jih ne bo dalo še malo izboljšati. In to
velja tudi pri spletnem oglaševanju, napredek pa nam omogoča ravno analitika.
Pomembno je, da imamo jasno zastavljene cilje, hkrati pa se ravnamo glede na
vnaprej določene KPI (ključne dejavnike uspeha) kot so ROI, dejanska prodaja,
vir prometov, cena oglaševanja glede na konverzijo/prodajo, CPC ipd.)

Google-analitika

Google analitika

Google analitika omogoča, da spremljate kaj se z vašo spletno stranjo dogaja, kako se ob obisku obnašajo potencialni kupci, katere vsebine so jim najbolj zanimive, iz katerih kanalov dobite največ obiskovalcev, razdelitev po časovnih obdobjih, optimizacijo spletne strani in kampanj v največji meri. S tako pridobljenimi podatki lahko spletno stran sproti optimiziramo in prilagajamo tako, da uporabnikom najbolj ustreza. Hkrati vidimo kateri koraki delujejo, kaj pospešuje nakupne odločitve in s tem povečamo prodajo podjetja. Ker stvari nikoli niso tako dobre, da se jih ne bo dalo še malo izboljšati. In to velja tudi pri spletnem oglaševanju, napredek pa nam omogoča ravno analitika. Pomembno je, da imamo jasno zastavljene cilje, hkrati pa se ravnamo glede na vnaprej določene KPI (ključne dejavnike uspeha) kot so ROI, dejanska prodaja, vir prometov, cena oglaševanja glede na konverzijo/prodajo, CPC ipd.)

Google-analitika

“Svoj Facebook profil ima samo v Sloveniji 900.000 uporabnikov.”

“Svoj Facebook profil ima samo v Sloveniji 900.000 uporabnikov.”

Facebook in instagram analitika

Facebook in Instagram analitika

Tako kot je Facebook osnova za vsako podjetje, je Facebook analitika osnova
vsakega oglaševalca. Torej, če želite izkoristiti potencial, ki ga ponuja Facebook
kot platforma ter Facebook oglaševanje je nujno, da spremljate in pravilno
nastavite Facebook analitiko. Meritve vaših aktivnosti vam bodo dale jasno
sliko o tem, koliko sledilcev spremlja vaše vsebine, kakšen tip vsebin najbolj
pritegne njihovo pozornost, kdaj so uporabniki najbolj aktivni, število in gibanje
všečkov, doseg vaših objav, število interakcij, število ogledov strani in še veliko
več.
Tako boste razumeli vaše občinstvo, se mu prilagodili in mu vaše
produkte/storitve ponudili na način. Enako velja za Istagram, ki je zagotovo
postal eden izmed najbolj priljubljanih omrežij, v zadnjem času pa pridobiva na
popularnosti tudi pri malo starejši populaciji (čeprav je do sedaj veljalo, da
Instagram uporabljajo generacije do 30-35 let).

Facebook in Instagram analitika

Tako kot je Facebook osnova za vsako podjetje, je Facebook analitika osnova vsakega oglaševalca. Torej, če želite izkoristiti potencial, ki ga ponuja Facebook kot platforma ter Facebook oglaševanje je nujno, da spremljate in pravilno nastavite Facebook analitiko. Meritve vaših aktivnosti vam bodo dale jasno sliko o tem, koliko sledilcev spremlja vaše vsebine, kakšen tip vsebin najbolj pritegne njihovo pozornost, kdaj so uporabniki najbolj aktivni, število in gibanje všečkov, doseg vaših objav, število interakcij, število ogledov strani in še veliko več. Tako boste razumeli vaše občinstvo, se mu prilagodili in mu vaše produkte/storitve ponudili na način. Enako velja za Instagram, ki je zagotovo postal eden izmed najbolj priljubljanih omrežij, v zadnjem času pa pridobiva na popularnosti tudi pri malo starejši populaciji (čeprav je do sedaj veljalo, da Instagram uporabljajo generacije do 30-35 let).

Facebook in instagram analitika

Pišite nam






    Astoria agencija d.o.o.,
    Koroška cesta 62B,
    3320 Velenje
    Telefon: 059 072 825
    E-pošta: info@astoria-agencija.si

    Spremljate nas lahko tudi na družbenih omrežjih.