“Predvideno je, da bo število e-mail uporabnov do leta 2023 preseglo 4,8 milijarde.”
Ko se sprehajamo med policami trgovin, nas najprej pritegne embalaža in nato še vsebina.
Naša ekipa poskrbi za oboje – za privlačno podobo in zanimivo vsebino. Pri strankah bodo predloge vzbudile zanimanje na prvi in drugi pogled. In kaj ima tukaj zraven e-mail marketing?
Čeprav bi lahko počivali na izkušnjah prodajno usmerjenih e-mail marketing predlog, ki povečujejo prodajo, se v naši ekipi predajamo domišljiji, uživamo v tipografiji in kršimo stara pravila.
Ker pa dandanes tisto, česar se ne da ogledati na pametnih telefonih in tablicah praktično ne obstaja, vse predloge izdelamo v prilagodljivem dizajnu. Udobno se namestite, izberite eno od pametnih naprav in poglejte, kaj smo vam poslali v poštni predal.
Ko se sprehajamo med policami trgovin, nas najprej pritegne embalaža in nato še vsebina.
Naša ekipa poskrbi za oboje – za privlačno podobo predlog in zanimivo vsebino. Pri strankah bodo predloge vzbudile zanimanje na prvi in drugi pogled.
Čeprav bi lahko počivali na izkušnjah prodajno usmerjenih predlog, ki povečujejo prodajo, se v naši ekipi predajamo domišljiji, uživamo v tipografiji in kršimo stara pravila.
Ker pa dandanes tisto, česar se ne da ogledati na pametnih telefonih in tablicah praktično ne obstaja, vse predloge izdelamo v prilagodljivem dizajnu. Udobno se namestite, izberite eno od pametnih naprav in poglejte, kaj smo vam poslali v poštni predal.
Izdelava e-poštnih predlog
Ob vsej poplavi e-poštnih sporočil in kljub dobri organizaciji poštnih predalov sta izstopanje in prepoznavnost dva glavna aduta.
E-poštne predloge, ki jih lahko uporabite v več kampanjah, so kot vaša osebna izkaznica. Prepoznavna oblika z vedno svežo vsebino bralcem vaših vsebin hitro preide v navado. Seveda pa določeni izdelki in storitve potrebujejo bolj individualen pristop, ki omogoča, da s pomočjo inovativnosti, privlačne vsebine in kančka osebnega pristopa pritegnete stranke in prodate več.
V skladu z vašimi željami in bazo prejemnikov lahko dosežemo marsikatero spremembo v vaši komunikaciji s strankami.
Priprava e-poštnih vsebin
Posameznikom omogočamo vso prostost pri izražanju njihove kreativnosti in tako dosegamo tudi najboljše rezultate. V eksploziji idej na podlagi informacij, ki nam jih posredujejo naročniki, tako nastajajo privlačne vsebine, ki navdušujejo prejemnike e-poštnih sporočil.
Svež pogled na svet in pridobljene izkušnje delujejo –prodajajo in navdušujejo.
Izdelava e-poštnih predlog
Ob vsej poplavi e-poštnih sporočil in kljub dobri organizaciji poštnih predalov sta izstopanje in prepoznavnost dva glavna aduta.
E-poštne predloge, ki jih lahko uporabite v več kampanjah, so kot vaša osebna izkaznica. Prepoznavna oblika z vedno svežo vsebino bralcem vaših vsebin hitro preide v navado. Seveda pa določeni izdelki in storitve potrebujejo bolj individualen pristop, ki omogoča, da s pomočjo inovativnosti, privlačne vsebine in kančka osebnega pristopa pritegnete stranke in prodate več.
V skladu z vašimi željami in bazo prejemnikov lahko dosežemo marsikatero spremembo v vaši komunikaciji s strankami.
Priprava e-poštnih vsebin
Posameznikom omogočamo vso prostost pri izražanju njihove kreativnosti in tako dosegamo tudi najboljše rezultate. V eksploziji idej na podlagi informacij, ki nam jih posredujejo naročniki, tako nastajajo privlačne vsebine, ki navdušujejo prejemnike e-poštnih sporočil.
Svež pogled na svet in pridobljene izkušnje delujejo –prodajajo in navdušujejo.
“Predvideno je, da bo število e-mail uporabnov do leta 2023 preseglo 4,8 milijarde.”
Izdelava pristajalnih strani
Pristajalne strani ali ‘landing pages’ so podstrani vaše spletne strani, ki jih uporabniki obiščejo, ko kliknejo na povezavo v vašem oglasu, Google AdWords kampanji, na družbenih omrežjih, v e-poštnih sporočilih ali med zadetki na iskalnikih.
Razlogi zanje so lahko različni:
- povečanje prodaje,
- pridobivanje novih kontaktov,
- registracija novih uporabnikov,
- širjenje e-poštnih seznamov;
pa vendar je potrebno obiskovalce strani v zameno za njihove podatke nagraditi. Z brezplačnimi e-priročniki, posveti o vaših izdelkih in storitvah, nasveti, brezplačnimi poštninami in podobnim boste postavili temelje za dober odnos z vašimi potencialnimi strankami.
Sledenje e-poštnim sporočilom
Kako lahko zgradite trden odnos?
Tako, da prisluhnete željam in potrebam vaših strank tudi takrat, ko vam tega ne povedo neposredno. S sledenjem e-poštnim sporočilom beležite želje in zanimanje vaših strank, da jim lahko v prihodnje pošiljate ponudbo po meri.
Izdelava pristajalnih strani
Pristajalne strani ali ‘landing pages’ so podstrani vaše spletne strani, ki jih uporabniki obiščejo, ko kliknejo na povezavo v vašem oglasu, Google AdWords kampanji, na družbenih omrežjih, v e-poštnih sporočilih ali med zadetki na iskalnikih.
Razlogi zanje so lahko različni:
- povečanje prodaje,
- pridobivanje novih kontaktov,
- registracija novih uporabnikov,
- širjenje e-poštnih seznamov;
pa vendar je potrebno obiskovalce strani v zameno za njihove podatke nagraditi. Z brezplačnimi e-priročniki, posveti o vaših izdelkih in storitvah, nasveti, brezplačnimi poštninami in podobnim boste postavili temelje za dober odnos z vašimi potencialnimi strankami.
Sledenje e-poštnim sporočilom
Kako lahko zgradite trden odnos?
Tako, da prisluhnete željam in potrebam vaših strank tudi takrat, ko vam tega ne povedo neposredno. S sledenjem e-poštnim sporočilom beležite želje in zanimanje vaših strank, da jim lahko v prihodnje pošiljate ponudbo po meri.
“9 od 10ih marketingašev uporablja e-mail marketing za organsko pošiljanje vsebine uporabnikom.”
“9 od 10ih marketingašev uporablja e-mail marketing za organsko pošiljanje vsebine uporabnikom.”
Pišite nam
Astoria agencija d.o.o.,
Koroška cesta 62B,
3320 Velenje
Telefon: 059 072 825
E-pošta: info@astoria-agencija.si